اشعار ذاکر الحسین مهدی حق وردی

برای دریافت سبک‌ های اشعار به آیدیmehdi_haghverdi72@مراجعه کنید

اشعار ذاکر الحسین مهدی حق وردی

برای دریافت سبک‌ های اشعار به آیدیmehdi_haghverdi72@مراجعه کنید

این سایت توسط خود آقای حق وردی و ادمینشان اداره میشود و هدف از ساختن این سایت،دراختیار گزاشتن اشعار ایشان برای شما عزیزان بزرگواران است
التماس دعا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ببین دلم گرفته
آقا ازاین زمونه
اگه توهم نباشی
دل نوکرت خونه
همه نامردی کردن
دل منو خون کردن
همه ب جز این خانواده
دست منو ول کردن
آقام ابی عبدالله(۴)
دیگه از همه بدم میاد
ازاین روزگاربدم میاد
نمیدونم فهمیدی یانه
حتی از خودمم بدم میاد
خسته شدم از این روزگار آقا
خسته شدم از این آدما آقا
توروجون مادرت حسین جان
من و فقط یه بار ببرکربلا
آقام ابی عبدالله(۴)
خدارو چه دیدی شایدآقا
منی که الان پر ازگناهم
بااومدن به حرم و کرب و بلا
عوض بشه این حالو احوالم
دیگه من از همه بریدم
دیگه به خودم امید نمیدم
بااینکه خسته شدم از همه
ولی کریم تر از شماندیدم
آقام ابی عبدالله(۴)
تو بهترین رفیق قدیمی منی
تو امید ناامیدان و منه رو سیه ی
قسم به ذکر خدا یااباعبدالله
تو فقط و همیشه عشق منی
اگه که الان من نوکری میکنم
اگه که من براتون کاری میکنم
اینم از صدقه سری و لطف شماست
هوای کربلاکردم بگو چه چاره کنم
آقام ابی عبدالله(۴)

  • ۹۶/۰۹/۲۴
  • Mehdi Haghverdi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی