اشعار ذاکر الحسین مهدی حق وردی

برای دریافت سبک‌ های اشعار به آیدیmehdi_haghverdi72@مراجعه کنید

اشعار ذاکر الحسین مهدی حق وردی

برای دریافت سبک‌ های اشعار به آیدیmehdi_haghverdi72@مراجعه کنید

این سایت توسط خود آقای حق وردی و ادمینشان اداره میشود و هدف از ساختن این سایت،دراختیار گزاشتن اشعار ایشان برای شما عزیزان بزرگواران است
التماس دعا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

باز اومدم-خونه دلم
چرا منو نبردی آقا توحرم(۲)
بده حالم-من دوست دارم
بیام یه روز به کربلا بامادرم(۲)
این اشکام-شاهد این دلمه
دلیلشم-دوریم از حرمه
هرجاهم-که آقا من رفتم
گفتم که من-حسین شاهه منه
باز اومدم-خونه دلم
چرا منو نبردی اقا توحرم(۲)
بده حالم-من دوست دارم
بیام یه روز به کربلا بامادرم(۲)
باکارام-شمارورنجوندم
واسه همین اربعین جاموندم
نیستش تو-رسمتون کم لطفی
منم اقا-به مات میمونم
کاشکی که-من بیام کربلا
سختی را-حت میشه تو این راه
اینو هم-بهش رسیدی که
خیلی عا-شقتم اقا
بازاومدم-خونه دلم
چرا منو نبردی آقا تو حرم(۲)
بده حالم-من دوست دارم
بیام یه روز به کربلابامادرم(۲)

  • ۹۶/۰۹/۲۵
  • Mehdi Haghverdi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی