اشعار ذاکر الحسین مهدی حق وردی

برای دریافت سبک‌ های اشعار به آیدیmehdi_haghverdi72@مراجعه کنید

اشعار ذاکر الحسین مهدی حق وردی

برای دریافت سبک‌ های اشعار به آیدیmehdi_haghverdi72@مراجعه کنید

این سایت توسط خود آقای حق وردی و ادمینشان اداره میشود و هدف از ساختن این سایت،دراختیار گزاشتن اشعار ایشان برای شما عزیزان بزرگواران است
التماس دعا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مگه خودت به مجلست دعوتم نکردی           

خیلی مردی ک هنوز منو بیرونم نکردی          

نرسد روزی که منو جوابم کنی                

بگی منو نمیخوای و پیش همه خرابم کنی        

دوست دارم تاجون دارم                     

اسم تورو صدا کنم                        

وقتی که بیام حرم فقط تورو نگا کنم           

درد عمری دوری رو بادیدنت دوا کنم           

دوست دارم کبوتر شما شمو               

پربزنم تا حرمت                         

میشه منو بطلبی آقا                        

امسال تو محرمت                        

یعنی میشه منم بشم                       

یه هیئتی ولایی                         

دوست دارم قبل از اسمم                   

بنویسن کربلایی(۲)                     

             

حسین جان بطلب مارو(۴)       

  • ۹۶/۰۹/۲۵
  • Mehdi Haghverdi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی