اشعار ذاکر الحسین مهدی حق وردی

برای دریافت سبک‌ های اشعار به آیدیmehdi_haghverdi72@مراجعه کنید

اشعار ذاکر الحسین مهدی حق وردی

برای دریافت سبک‌ های اشعار به آیدیmehdi_haghverdi72@مراجعه کنید

این سایت توسط خود آقای حق وردی و ادمینشان اداره میشود و هدف از ساختن این سایت،دراختیار گزاشتن اشعار ایشان برای شما عزیزان بزرگواران است
التماس دعا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بازدوباره من جامونده ام-یاحسین آقا(۲)
بازامسالم منونبردی-کربلا آقا(۲)
ارباب حسین(۴)
منو نبردی آقا امسالم
حالابیا و ببین احوالم
خیلی داغونم
باشه منو نبر حق داری آقا
ولی بدون منم دل دارم آقا
روضه میخونم
بازم اربعین-کربلایی نشدم
خیلی داغونم
ارباب حسین(۴)
بااین گناهام حق داری اقا
منو نبری حرم(۲)
کم نشه یه روز ایشالا اقا
سایتون از سرم(۲)
ارباب حسین(۴)
برای من شما هستین ارباب
پادشاهی و منم نوکر ارباب
این نبود رسمش
ولی نبردی منو حرم ارباب
دوباره خون شده این دلم ارباب
منم دلتنگت
پادشاه من-مثل بابامی
خیلی آقایی
ارباب حسین(۴)

  • ۹۶/۰۹/۲۵
  • Mehdi Haghverdi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی